28.09.2007

ZEYTİNLİ KEK



MALZEMELER:
3 yumurta
1/2 bardak yoğurt
1/2 bardak süt
1 bardak sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
2,5 bardak un
1 bardak çekirdekleri çıkarılmış zeytin
1/2 tatlı kaşığı tuz

YAPILIŞI:
Yumurtaları iyice köpürene kadar mikserle çırpın. Yoğurt, süt ve sıvıyağı ekleyin. Un, kabartma tozu ve tuzu da ilave edip mikserin hamur karıştırma aparatıyla karıştırmaya devam edin. En son zeytinleri ekleyip, tahta kaşıkla karıştırın. Kek kalıbına boşaltıp, 180 derecede ısıtılmış fırında pişirin.


6 yorum:

  1. merhaba..günaydın..
    valla çok güzel olmuş..ellerine sağlık..arkaplanda koymuşsun..blogcu gibimi koyuyoruz arka planları..sevgiler..hayırlı günler..

    YanıtlaSil
  2. sevgili tuana hayırlı olsun çok güzel olmuş,sen maşallah herşeye yetişiyorsun ellerine sağlık.ben blogcudaki arkadaşlarıma blogspottan ekleyemiyorum.blogspottakindede arkadaşlarım bölümünü hiç bulup kayıt yapamadım zaten .birara bana bunların nasıl yapılacağını anlatırmısın.
    nalan sanat

    YanıtlaSil
  3. merhaba...hayırlı olsun arkadaşım...çok güzel olmuş...ben arkaplanı değiştiremiyorum bir ara bana da anlatırmısın...hoşçakal..

    YanıtlaSil
  4. selamlar Belcikadan
    muhtesem tarifler var burda sitelerime gel ve burayi tanit olurmu?
    zeytinli keki denemeye calisicam
    acaba tadi nasil??
    ellerine saglik
    Lalique
    http://laracroft3.skynetblogs.be
    http://lunatic.skynetblogs.be

    YanıtlaSil
  5. CANIM ARKADAŞLARIM...
    HEPİNİZE ZİYARETLERİNİZ VE GÜZEL YORUMLARINIZDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil
  6. yorum attım geldimi gelmedimi anlamadım neyse bidaha yazim
    gülüm menim tek kelimeyle harika olmuş blogun tabi paylaşımında cabası :)ellerine sağlık bitanesi.

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta