20.03.2008

PDÇS # 19 VE "KANDİL SİMİDİ"

BU SUSAMLI KANDİL SİMİTLERİNİ DÜN YAPTIM. yemekguncesi.blogcu.com ARKADAŞIMIN EV SAHİBELİĞİNİ YAPTIĞI PORSELEN DEMLİK ETKİNLİĞİNE GİDERKEN GÖTÜREYİM DEDİM. HEM DE BU VESİLE İLE ETKİNLİĞE KATILAN TÜM ARKADAŞLARIN DA KANDİLİNİ KUTLAMIŞ OLURUM DİYE DÜŞÜNDÜM. EV SAHİBİ ARKADAŞIMA NAZİK DAVETİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM. BAŞARILAR VE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM...



MALZEMELER:
1 paket eritilmiş margarin
1 yumurta sarısı (akı üzeri için kullanılacak)
1,5 çorba kaşığı yoğurt
1/2 paket kabartma tozu
1 çay bardağı toz şeker
1 tatlı kaşığı (silme) tuz
2 çay kaşığı dolusu mahlep
aldığı kadar un
üzeri için susam

YAPILIŞI:
Un haricindeki diğer tüm malzemeleri karıştırın. Klasik tabirle, kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edene kadar, azar azar unu ekleyin. Elde ettiğiniz hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparın. Avcunuzda rulo yapıp, iki ucunu birleştirerek simit şeklini verin. Önce ayırdığınız yumurta akına, sonra da susama batırarak fırın tepsisine dizin. Önceden ısıttığınız 185 derece fırında üzerleri pembeleşinceye kadar pişirin. AFİYET OLSUN...

10 yorum:

  1. canım emeğine sağlık
    sana bir sürprizim var
    benim sayfaya gel bakalım ne diyeceksin:))

    YanıtlaSil
  2. selam canımcım..çok nefis görünüyor bu kandil simitleri..
    çayın yanına alayım bir kaçtane...
    eline saglık canım..sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. haha yapmayı bildiğimiz bişe çıktı sonunda :D çayın önündeee harika gidiyor gerçekten dimee li tatlum :D ben bunu yirimm aa ham yaparım eh yanında senide verseler nece güzel olcak doymas insan :D
    ellerine sağlık tatliş dillim...

    www.eftelya88.blogcu.com

    YanıtlaSil
  4. mrb
    simitler harika olmuş eline sağlık canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. selamm ohhh be dünden beri kandille alakalı bir tarif bekliyip duruyordummvalla aklımdada hep kandil simidi vardı görünce ne mutlu oldum anlatamam mmmm enfess görünüyorr zatenn miss gibi sıcacık çayın yanında harika gider valla ellerine sağlıkk canımm tarifini yayınladım davetimi kabul edip katıldığın için çokk teşekkürlerr güzel günlerr

    YanıtlaSil
  6. en guzel pasta yarışmamızda sizide aramızda görmekten mutluluk duyucam sevgiyle kalın sevil http://birdemliksohbet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık ben de çok severim.
    Geçmiş kandilin mubarek olsun. sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Kandil simitlerin harika olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Kandil simitleri çok nefis olmuş, şimdiye kadar hiç evde denememiştim....
    şimdi hazır tarif varken tarifi alıp yapmak kalıyor banada....
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Bayılırımmmmm....kandil simitleri çok harika olmuş, ellerine sağlık....

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta