1.11.2008

POŞETTE SEBZELİ FIRIN TAVUK


ANNEMİN BAYRAM MENÜSÜNDE SÖZÜNÜ ETTİĞİM POŞETTE FIRIN TAVUK... YAĞ İÇERMEDİĞİNDEN HEM SAĞLIKLI, HEM LEZİZ BİR YEMEK.

MALZEMELER: (6 kişilik)
6 adet tavuk baget (but)
4 adet orta boy patates
4 adet orta boy havuç
1 su bardağı konserve bezelye
tuz, karabiber
pişirmek için fırın poşeti

YAPILIŞI:
Tavukları temizleyip yıkayın. Patates ve havuçların kabuklarını soyup, istediğiniz şekilde doğrayın. Bir kabın içinde tavuk, patates ve havuçları tuz ve karabiberle karıştırın. Fırın poşetinin içine düzgünce yerleştirin. Bezelyeleri eşit olarak poşetin içine serpiştirin. Poşetin ağzını sıkıca bağlayın. Toplu iğne veya çatal ile poşeti bir kaç yerinden delin. Uygun bir fırın tepsisine koyup önceden ısıttığınız orta dereceli fırında pişirin. AFİYET OLSUN...

12 yorum:

  1. Mmmmmm enfes canım ya ben hazır poşeti alayımda akşama ne pişireceğim derdi olmasın,mutlu hafta sonları dilerim,öptüm...

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım ellerine sağlık, çok severim fırında tavuğu.afiyet olsun.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

    YanıtlaSil
  4. Bende çok severim bu tür pişe tavuğu ama uzun zamandır yapmıyordum.Yapmak lazım:))

    YanıtlaSil
  5. Hayirli Aksamlar Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Geceniz ve Hafta sonu Tatiniz güzel olsun Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet Olun Saygilarimla.
    Sahsima ve Rahatsizligima gosterdiginiz yakin ilgiye tesekkür ederim

    DERDIM SEVINC

    Sevdanin adi olsa inan derdim,Sevinc
    Askin bir tarifi olsa bilki derdim,Sevinc

    Gonlun bahcesi olsaydi yine derdim,Sevinc
    Kalbin anahtari olsaydi yine derdim,Sevinc

    Alinti:Onder Demir
    http://www.antoloji.com/siir/siir/siir_SQL.asp?ts23=01.11.2008%2016:20:59&sair=39500&siir=551210

    http://www.sukruyilmaz.net
    http://www.sukruyilmaz.net/blog

    YanıtlaSil
  6. canımm ellerine sağlık nefis görünüyor iyi pazarlar diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ellerinize gönlünüze sağlık.
    ziyaretiniz için de ayrıca teşekkür ederim
    sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
  8. ah canım sende görmem iyi oldu bende yapayım akşama çok pratik hemde sağlıklı
    elerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. selam canim
    annenin ellerine saglik nefis olmus.
    Bende bu pisirme metodunu kulaniyorum
    dedigin gibi saglikli ve yagsiz oldugu icin veeeee firin temiz kaliyor:)
    iyi pazarlar canim sevgilerle Dilek
    www.diki35.blogcu.com

    YanıtlaSil
  10. www.hayriye73.blogcu.com2 Kasım 2008 13:19

    canım eline sağlık, iyibir pazar geçir, sevgilerimle.... canım kızın nasıl oldu...bye

    YanıtlaSil
  11. Gunaydin Hayirli Gunler Ailenizle ve Sevdiklerinizle Birlikte Neseli Saglikli ve Bereketli Yeni Bir Gun Gecirmenizi Dilerim.Sevgiyle Saygiyle vede Saglikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet OLun.Saygilarimla
    Gonuller birdir dunyalar ayri olsa da Arkadasliklar sevgiler asklar yalan olsa da umrumda degil dunya yansada biz dostu unutmayiz dost uzakta olsada

    OKUTMA UZERINE

    SINIF'ın ozaniyim mimli
    HABABAM SINIFI'nin yazaririyim unlu
    Kim ne derse desin
    Cocuklar icin yazdım hep

    Canım yansin diye
    Isimden atarlar sik sik
    Acisini hep cocuklar ceker
    Kendi oz cocuklarim
    Benden once

    Sunu demek istiyorum
    Iki is tuttum omur boyu koklu
    Cocuklari okutmakti ilk isim
    Ikincisi
    Yazdigimi cocuklara okutmak.

    Ne genclerden ne cocuklardan
    Bir yakınmam yok
    Arap'ın dedigi dogru
    "Çocuk mazbut..."
    Memleketse goruluyor iste
    Gulluk gulustanlik...
    Ne var ki gullerin dikeni cok

    Alinti:Rıfat Ilgaz
    http://www.siirdemeti.com/siir_p.asp?siirno=1635

    Sukru Yilmaz
    Antakya-Hatay

    http://www.sukruyilmaz.net
    http://www.sukruyilmaz.net/blog

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta