30.01.2009

YİNE "MİM"LENDİMMMMM.... :)


SEVGİLİ LATİFE ÖĞRETMENİM TARAFINDAN BİR "MİM"E TABİİ DAHA KALMIŞIM. :)) VAKİT KAYBETMEDEN YANITLAMAK LAZIM DİYEREK, CEVAPLARA GEÇİYORUM...

YAPTIĞIM 4 İŞ:
Liseyi bitirdiğim sene üniversiteyi kazanamadım ve tanıdık bir avukatın yanında asistanlık yaptım. Daha sonra açıköğretim işletmeyi kazanınca muhasebe bürosunda çalıştım. Tekstil sektöründe müşteri temsilciliği yaptım. Son olarak ve halen de, asla emekliliği ve yıllık tatili olmayan en kutsal işi yapıyorum; ANNELİK...

DEFALARCA İZLEYEBİLECEĞİM 4 FİLM:
Titanic
Babam ve oğlum
Oradaydım (Belgesel)
Cem Yılmaz'ın bütün filmleri

YAŞADIĞIM 4 YER:
Rahmetli babamın mesleği (denizci astsubaydı) gereği;
İzmir
Gölcük
İstanbul
Ve şu an yaşadığım memleketimiz Çorlu

İZLEDİĞİM 4 TV PROGRAMI:
Beyaz Show
Disko Kralı Okan
Oktay Usta'nın "Yeşil Elma"sı
Deryalı Günler

TATİL İÇİN GİTTİĞİM 4 YER:
Didim
Assos
Ağva
Bodrum

EN SEVDİĞİM 4YEMEK:
Karnıyarık
Etli lahana sarması
İzmir köfte
Mantı

HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEYECEĞİM 4 YER:
İklimi sıcak olan herhangi yer olabilir. Soğuğu ve üşümeyi sevmiyorum. :))

BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAYDIM, DÜŞMEK İSTEYECEĞİM 4 YER:
Suya en ihtiyaç duyduğu bir anda çatlamış bir dudağa...
Yeni ekilmiş bir tohumun üzerine can suyu olarak...
El ele yürüyen aşıkların üzerine...
Bir de kurak topraklara düşmek isterdim. Benim gibi o topraklara düşmek isteyenlerle birlikte güzel bir sağanak oluştururduk hiç olmazsa...

BENİM MİMLEMEK İSTEDİĞİM KİMSE YOK.. SEÇTİKLERİMİN ÇOĞU ZATEN MİMLENMİŞ OLUYOR GENELDE. :)) O YÜZDEN İSTEĞE BIRAKIYORUM.  KATILMAK İSTEYENE KOLAY GELSİN.

8 yorum:

  1. Canımcım seni daha yakından tanımak harika öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
  2. CEVAPLARIN ÇOK GÜZELDİ.SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  3. özlemcim merhaba canım, seni çok merak ettim belli oldumu tahliller bilgilendirirsen sevinirim, herşey yolundadır umarım, sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  4. ÇOK SEVGİLER..
    İYİ TATİLLER..
    nUnU

    YanıtlaSil
  5. canım benim zevkle okudum özlemcim cvplarını
    sen guzel iyiş bir dost iyi bir yazar :))
    iyi bir annesin sevgilerim le

    YanıtlaSil
  6. çok güzel cevaplar arkadaşım.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok güzel cevaplar arkadaşım.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. mimini okudumda canım keşke bende oktay ustayı izleyebilsem...eskiden 1 dakika bile kaçırmadan izlerdim ama çalışmaya başlayınca aylardır 1 dakika bile izleyemedim:((((((( benim yerimede izle canım...öptüm...

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta