28.12.2007

TAVŞAN PASTA


Bu "TAVŞAN PASTA"yı iki yıl önce kızımın doğumgününde yapmıştım. O zamanlar blogcu değildim ama, fotoğraflamayı aklıma getirebilmişim. :))) Çok sevdiğim bir arkadaşımın ricası üzerine resmini ve tarifini yayınlıyorum. Haftaya minik ikizlerinin 2. doğumgünü. Ege ve Ece'ye sağlıklı, mutlu, analı-babalı nice yıllar diliyorum.



Bu pasta için iki adet çift katlı hazır pasta kekine ihtiyaç var. Kekin biri tavşanın başını oluşturuyor. Diğer keki, düz bir tabak yardımıyla karşılıklı iki taraftan, ortaya yakın bir yerden dikkatle kesin. Kesilen parçalar tavşanın kulaklarını, ortada kalan kısım ise papyonunu oluşturuyor. Arasına konulacak krema ve üst süslemesi sizin zevkinize ve hayal gücünüze kalmış.
AFİYET OLSUN...



17 yorum:

  1. selam canım ilk yorum benden......aman dikkat et kendine bir an önce iyileş arkadaşım..)ya iyiki pastanın fotoğrafını çekmişsin bizde bu güzel tavşancıgı görmüş olduk dimi:))eline saglık..sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canım arkadaşım. beni kırmayıp pastayı yayınladığın için ve güzel temennilerin için çok çok teşekkür ederim. bakalım seninki gibi güzel yapabilecekmiyim tavşan pastayı. müsait olursan seni de beklerim tabiiki. öptüm canım benim. kendine iyi bak. güzel kızını da öperim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy
    çok
    şekerrrrrrrrrrrr :))
    Ellerine sağlık canım
    EGE ve ECE ni doğum günlerini bekle kutluyorum
    sağlıklı nice uzun yıllar dilerim
    ayrıca yeni yılınız kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  4. ayyy sirin mi sirin bir pasta yapmissin, ellerine saglik, valla çocuk olasim geldi bir anda, supersin masallah, ben hayatta bu kadar yapamam, supersin.

    ege ve eceye uzun saglikli omurlu yillar dilerim, nice dogum gunlerine.

    canisi kusura bakma ingiltereden misafirim geldi ay bir turlu kimseye ugruyamiyorum, ancak yilbasindan sonra rahatlarim, affet beni ne olur, optum tatlisi.

    YanıtlaSil
  5. Bende senin bu pastanı çok beyenmiştim :) bırakman iyi olmuş herkes görsün aplamınnn güzel pastasınııı :) harikasın

    (görüşürüz tamam şu önyargı lafını bana hatırlat tamam)

    eftelya88.blogcu.com

    YanıtlaSil
  6. unutmadan Ege ve Ece nin doğum günlerini kutlarım bende emi :)

    YanıtlaSil
  7. Hııımmmmm...nefis bir pasta olmuş, bana pasta dendimi ben dayanamam o kadar severim yani...:))
    Ellerinize sağlık....

    İkizlerin doğum günü kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  8. BU PASTAYI BENDE YAPARDIM, ŞEKER KIZ HATIRLATTI;) ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM, İKİZLERİNDE DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN. UZUN SÜREDİR CİMCİMEYİDE ZİYARET EDEMEDİM, GİDEYİM BAKAYIM.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  9. PASTA SÜPER OLMUŞ HANGİ ÇOCUK BUNU BEĞENMEZ Kİ ELLERİNE SAĞLIK CANIM.AYRICA YENİ YILIN MUTLULUK SAĞLIK VE HUZURLU GEÇMESİ DİLEĞİYLE.

    YanıtlaSil
  10. canım arkadaşım ellerine sağlık harika olmuş pasta ahh ah kalamdıkki oralarda bu güzel lezzetlerin tadına bakalım neyse resimle idare ederiz bizde :)) çok öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  11. selamlaaaar iyi geceler canim
    neseli mutlu haftasonlari dilerim
    Lalique

    http://laracroft3.skynetblogs.be
    http://lunatic.skynetblogs.be

    YanıtlaSil
  12. canım harika bir pasta olmuş, hem kolay hem gösterişli ellerine sağlık, bizlere de iyi bir fikir verdin, sağolasın:))
    çok yoğundum önceden uğrayamadım kusura bakma ...yeni yılın güzelliklerle seni karşılamasını dilerim sevgilerimle:)))
    miniklere de mutlu ve sağlıklı bir ömür; tüm sevnleriyle.....

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım...Mutlu yıllar ikizlere....sağlık dolu nice senelere....
    Sevgiler,
    İlkay

    YanıtlaSil
  14. bloğunuzu tesadüfen gördüm çok beğendim...özellikle tavşan pastayı görünce biryerden tanıdığımı anımsadım...tarif defterinde mavigül rumuzlu arkadaşsınız sanırım...bu nefis pastayı ordan not almıştım burada da görünce yanılmadığımı anladım...ellerinize sağlık...ayrıca sizin tarifiniz olan şambaba tatlınızıda yapıp çok beğenmiştim...bloğu gezerken mesaj bırakmak istedim...tarif defteri üyelerinden yetur ( yeşim ) ....sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  15. Merhaba blogunuzu ilk ziyaretim bu pastaya bayıldım...

    YanıtlaSil
  16. benim çok sevdiğim komşumda yapmıştı kızımın doğum günüydü çook sevinmişti ilk defa bu kadar büyük tavşan pasta görmüştü ayrıca pastayıda çok seviyodu benim yaptığım pastayla o pasta bir arada olunca havalara uçmuştu çok şeker paylaşım tsk.

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta