28.02.2008

ZEYTİNYAĞLI KABAK



MALZEMELER:
1 kg. kabak
2 adet kuru soğan
6-7 diş sarımsak
1/2 çaybardağı pirinç
1/2 çay bardağı sıvı yağ
1 yemek kaşığı toz şeker
1 tatlı kaşığı tuz
yeterince su

YAPILIŞI:
Kabakları soyun. Boylamasına dörde bölüp küp küp doğrayın. Yemeklik doğradığınız soğanları ve dörde böldüğünüz sarımsakları sıvıyağda pembeleştirin. Kabakları ekleyin. Suyu, toz şekeri ve tuzu ilave edin. Kabakların yumuşamaya başladığı aşamada yıkanmış pirinçleri ilave edin. Pirinçler iyice piştikten sonra ocaktan alıp, servis tabağına aktarın. Oda sıcaklığına gelince buzdolabında soğutun. Kuru veya taze nane ile süsleyerek servis yapın. AFİYET OLSUN...

16 yorum:

  1. CANIM
    Ellerine sağlık harika görünüyor kabak yemeğin ben daha birkaç senedir kabakyiyen bir insanım:)

    ayrıca sobeye verdiğin cevaplarda çok güzel inş. gerçekleşir

    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  2. canim benim ellerine saglik
    kabagi çok severim hele boyle zeytinyagli ohhh yani bende yaparim ama bu sekil degil buna da bayildim, ellerin dert gormesin sekercim, optum.
    wwww.kelebeklisaniyeler.blogcu.com

    YanıtlaSil
  3. Lezzetgemicim çok sağlıklı ve lezzetli bir tarif vermişsin..:)
    Çok da harika görünüyor...
    Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Sunum şekliniz harika doğrusu bayıldım....
    Kabagıda çok severim..daha doğrusu her çeşidini...))
    Ellerine saglık canımcım...

    YanıtlaSil
  5. CANIMM ELLERİNE SAĞLIK. BAYILIRIM KABAĞIN ZEYTİNYAĞLISINA. HEM HAFİF HEM LEZZETLİ. EPEYDİR DE YAPMAMIŞTIM. CANIM İSTEDİ ŞİMDİ. :)))

    YanıtlaSil
  6. selam canımm.kabak nefis görünüyor.eline saglık.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. CANIMMM HARIKA ZEYTINYAGLILAR KATEGORUINIDE GEZDIM BU SAYEDE,HEPSI COK GÜZEL.ELLERINE SAGLIK TATLIM:)))

    YanıtlaSil
  8. YORUMUN ICIN COK TESEKKÜR EDERIM,SEVGILER BENDEN:)

    YanıtlaSil
  9. Eline sağlık canım,Selamlar....

    YanıtlaSil
  10. öZLEMCİM
    teşekkür ederim uyarın için,adresi doğru yazdığım halde bir sıkıntı olmuş farkedemedim.Bende yerini değiştirerek çözüm buldum

    canım sen beni arkadaşlığa kabul edersin de ben seni etmezmiyim:)

    görüşmek üzere
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım (açken blogları germek çok güzel oluyor, herbirinden birer kaşık alabiliyorum)

    YanıtlaSil
  12. zeytinyağlı herşeyi çok seviyorum ellerini sağlık

    YanıtlaSil
  13. mmmmmmmmmm nefiiiis.eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  14. hiç tatmadığım bi lezzet olcak bi bakim :D :D mmmmm çok güzelmiş ihihii ellerine sağlık gülüm tşkler :)

    www.eftelya88.blogcu.com

    YanıtlaSil
  15. selam canim,
    mmm zeytinyagli yemekleri cok severim, ellerine saglik nefis bir tad.

    hayirli cumalar, mutl haftasonlarin olsun.

    baharhabercisiyim.blogcu.com

    YanıtlaSil
  16. Canim kabak yemegin cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik.

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta