12.04.2008

DOMATESLİ PİRİNÇ PİLAVI


MALZEMELER:
2 su bardağı pirinç
2 adet olgun domates
1 çorba kaşığı margarin
3 su bardağı sıcak su
yeteri kadar tuz

YAPILIŞI:
Pirinçleri ayıklayıp, 20-30 dakika kadar tuzlu sıcak suda bekletin. Nişastası gidene kadar, pirinçleri kırmamaya özen gösterek yıkayın. Margarini bir tencerede kızdırıp pirinçleri ilave edin. Şeffaf bir hal alana kadar kavurun. Önceden rendelediğiniz domatesleri pirinçlere ilave edin. 2-3 dakika kadar birlikte kavurun. 3 su bardağı sıcak suyu ve tuzunu ekleyip kısık ateşte pişirin. 15-20 dakika demlendirdikten sonra servis yapın. AFİYET OLSUN...

12 yorum:

  1. Pilav zaten severim ve bir de domatesliyse daha cok severim.Ellerine saglik tatlim,sahane görünüyor.Öpüyorum canim.

    YanıtlaSil
  2. PILAVSIZ YAPAMAYANLARDANIM... HELEKI DOMATESLİSINE BAYILIRIM...

    CANIM ARKADAŞIM ELLERINE SAĞLIK...

    SEVGIYLE...

    YanıtlaSil
  3. PILAVSIZ YAPAMAYANLARDANIM... HELEKI DOMATESLİSINE BAYILIRIM...

    CANIM ARKADAŞIM ELLERINE SAĞLIK...

    SEVGIYLE...

    YanıtlaSil
  4. Ayyyyyyyyyyyy ben bu pilavı çok severim.Nasılda güzel duruyo.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. DUYURU
    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 21
    http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
    Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
    Hanımlarla yapılan günlere,
    Beş çayına gelen misafirlere,
    Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

    SELAM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
    14.04.2008--27.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE (21) EV SAHİBELİĞİNİ;
    http://ngr.blogcu.com
    (YANİ BEN) YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    TARİF DEFTERİMİZE VE ETKİNLİĞİMİZE, HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TATLAR KAZANDIRMAK İÇİN TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM.
    TARİFLERİNİZİ HAZIRLADIĞINIZDA "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 21" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAYINIZ LÜTFEN.
    TARİFİNİZİN HAZIR OLDUĞUNA DAİR DUYURUNUZU, SAYFAMA YORUM BIRAKARAK BİLDİRMENİZİ RİCA EDİYORUM.(CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASINI ÖNEMLE RİCA EDİYORUM. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.)
    BEN SİZİN SAYFANIZA GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP KENDİ SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.

    (Ayrıca sizlerden bir isteğim olacak.Uzun zamandır çok aramama rağmen istediğim gibi bir iş bulamadım.
    Evlenmeden önce, tekstil sektöründe müşteri temsilcisi olarak kariyerime devam etmekteydim)
    Evde kös kös oturmaktan çok sıkıldım. :(
    Çocukluğumdan beri istediğim tek şey ‘’bir butik pastanemin olması’’. Birkaç girişimde bulunsamda, hep kısmetsizlikle kaçırdım. Dualarınızın kabul olacağına inandığımdan, benide dualarınızdan eksik etmezseniz çok mutlu olurum.Hepiniz hakkınızı helal edin.)

    ŞİMDİDEN TARİFLERİNİ YAYINMAMAMA İZİN VEREN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA, EMEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    MÜJDEEEEEEEEE !!!!!
    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKOYOR.
    YAYINA HAZIRLAYANLAR:
    www.nasibim.blogcu.com
    www.birdemliksohbet.blogspot.com
    SORUMLU MÜDÜR:
    www.selmahlc.blogcu.com
    GRAFİK TASARIM DÜZENLEME:
    Melike Sahin

    Sizde; sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderbilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tekşey; adınızı, sitenizin adresini, dergide yer almasını istediğiniz tarifinizin adını ve link adresini yazarak göndermeniz yeterli olacaktır.
    Örn:
    İsim: Nigâr
    Site adı: http://ngr.blogcu.com
    Tarifim: Kral Tacı
    Link: http://ngr.blogcu.com/12912091/

    SELAM VE SEVGİLERİMLE…
    NİGÂR

    YanıtlaSil
  6. ah ne çok severim ben bu pilavııı.bir tabakçık alabilir miyim canım???

    YanıtlaSil
  7. Pirinç pilavını çok severdim! sevdiğim bazı yiyeceklerden vazgeçtim! pirinç pilavıda dahil:(
    İyi-güzel-keyifli bir haftasonu dilerim...

    YanıtlaSil
  8. Özlemcim
    Ellerine sağlık
    pilav nefiss görünüyorr
    muutlu pazarlar
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  9. pilavı azz biraz sefiyomm aslında ben daha çok blugurr seferimm :)))
    o yüzden bunun kavgasını yaparım onlar pilav yaptıklarında banada herzaman bulgur yaparlar bi tabaklık :D :D hehe ellerine sağlık gülümmm.

    www.eftelya88.blogcu.com

    YanıtlaSil
  10. MIS GIBIIIII ELINE SAGLLIK CANIMMM;SENIN GEMIYI BIR ZIYARET ETSEM,SÖYLE ENGINLERE DOGRU YELKEN ACSAK.SENDE BANA BU GÜZEL PILAVI YAPSAN.CAYDA KAHVEDE BENDEN OLSA NASIL OLUR????
    IYI GECELER CANIM:)))

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Özlem'cim çok severim domatesli pilavı. Sevgiler canım...Mutlu günler...

    YanıtlaSil
  12. hmmmmm... kızımın en sevdiği pilav. ama oğluma sevdiremedim bir türlü. o sade pilavı tercih ediyor. :) ellerine sağlık can arkadaşım. çok enfes olmuş. mutlu ve sağlıklı haftalar dilerim. sevgiler....

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta