20.10.2009

PDÇS # 46 VE "KAŞARLI-SUCUKLU KOLAY TARTOLET"


BİLİYORSUNUZ Kİ, SÜREKLİ İLGİ İSTEYEN BİR BEBEĞİM VAR. BUNA BİR DE BÜYÜK KIZIMIN DERSLERİ EKLENİNCE, HAMUR İŞLERİNE ESKİSİ GİBİ VAKİT AYIRAMAZ OLDUM. AMA SÜREKLİ AKLIMIN BİR KÖŞESİNDE TAKILI DURAN, YENİ ALDIĞIM TARTOLET KALIPLARINI BİR AN ÖNCE DENEME İSTEĞİM SONUCU, BU PRATİK VE NEFİS TARİF ORTAYA ÇIKTI. KIZIM BU TARTOLETLERİN GÖRÜNTÜSÜNÜ AYÇİÇEKLERİNE BENZETTİ. :))

BEN DE BU TARİFİMİ "NUR MUTFAKTA" ARKADAŞIMIN PORSELEN DEMLİK ETKİNLİĞİNE GÖNDERİYORUM. DAVETİ İÇİN ARKADAŞIMA TEŞEKKÜR EDİYOR VE KENDİSİNE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM...


MALZEMELER:
kişi sayısı adedince milföy hamuru
kaşar peyniri rendesi
dilimlenmiş sucuk
kırmızı toz biber

YAPILIŞI:
Milföy hamurlarını çok hafif yağlanmış tartolet kalıplarına iyice yerleştirin. Dışta kalan fazla hamuru alın. Bir çatalla hamura delikler açın ki, fırında kabarmasın. Kalıpların içine rendelenmiş kaşarı koyup, üzerlerine birer dilim sucuk yerleştirin. Her birine 1-2 tutam kırmızı toz biber serpip, önceden ısıttığınız 180 derece fırında kaşarlar eriyip kızarana kadar pişirin ve sıcak sıcak servis yapın. AFİYET OLSUN...

12 yorum:

  1. Canım benim ellerine sağlık harika
    görünüyor.Elvanı ve seni öperim...

    YanıtlaSil
  2. ayçiçeği gibi gerçekten ellerine sağlık pratik ve kolaymış

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten değişik olmuş elinize sağlık görüntüsü çok iştah açıcı:))))))))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Efendim, saygılarımla; Bloğunuz biraz değişmiş ve eklentiler yapılmış, çok güzel olmuş. Tariflerinizdeki göz hitap eden nesneler de çok güzel görünüyorlar. Mutfaktaki el becerim sadece bulaşık yıkamaktan öte gitmediği için tariflerinizi deneme şansım yok, ama eşime yaptırma şansım var tabi. İnşallah gözüme hitapeden bir tarifinizi eşimle birlikte mutfakta paylaşma imkanını buluruz.
    Elinize, emeğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Lezzetli geiminin lezzetli yolculuğunda da hayırlı yolculuklar dilerim. Sağlıcakla kalın Allah'a emanet olun efendim, saygılarımla...

    YanıtlaSil
  5. canım ne güzel olmuş ellerine sağlık önce torunumu
    sonrada seni öperim
    iyi akşamlar birtanem..

    YanıtlaSil
  6. Hello dear!! How are you?

    Kisses

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten ayçiçeklerine benzemiş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. canım ellerine sağlık katılımın için çok teşekkür ederim yine beklerim...sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Görünüşlerinin güzelliğine bak.
    Çok harikalar.

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım nefis olmuşlar afiyetler olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bende gecenlerde tartolet kaliplari aldim ama hala kullanmak kismet olmadi:) Tarifinizi begendim, ellerinize saglik. Hollandadan sevgiler!
    Takibe alindiniz haberiniz olsun:)

    YanıtlaSil
  12. canım elvancığa kocaman öpücükler..ellerine sağlık..tartöletler nefis...

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta