13.12.2007

..::SOBE::.. ..::SOBE::.. ..::SOBE::..


Canım arkadaşım Hurişim (kelebeklisaniyeler.blogcu.com) beni sobelemişti. Daha fazla gecikmeden sorulara yanıt vermeye başlayalım:


İSİM VEYA LAKABINIZ:
Herhangi bir lakabım yok. Herkes beni ismimle çağırır.
DOĞUM YERİNİZ:
Çorlu - Tekirdağ
HOBİLERİNİZ:
Örgü, yemek pişirmek, kızımla vakit geçirmek, internet ve 3 adet blog... :)
EN DEĞERLI ÜÇ ŞEYİNİZ:
Ailem, sağlığım ve memleketim.
İDEALİNİZ:
Kendi evimin sahibi olmak.
ETKİLENDİĞİNİZ BİR KİTAP:
Daha çok örgü ve yemek kitapları, dergileri okuduğumdan, yok...
EN SEVDİĞİNİZ ŞARKI:
Metin Özülkü'nün "seninle olmak var ya" şarkısı. Ayıptır söylemesi, eşimle ikimizin şarkısıdır bu.
GİTMEK İSTEDİĞİNİZ YER:
Karadenizi gezip görmek istiyorum.
EN YAKIN ÜÇ BLOG ARKADAŞINIZ:
Bu soruya cevap vermeye kalksam, bütün arkadaş listemi yazmam lazım. :)
UNUTAMADIĞINIZ BİR ANI:
Çocukluğumda yaşadığım, geçirdiğim her günüm benim için birer anıdır. Tek katlı ahşap evimiz, bahçemiz, bahçedeki erik ağacına kurduğum salıncağım, yazın akşam üzerleri bahçeyi sulamak için kızkardeşimle tatlı didişmelerimiz.... Çok güzel bir çocukluk geçirdim. Bu yüzden çocuk olarak geçirdiğim her gün benim için bir anı...
BURCUNUZ: Yay
İLGİLENDİĞİNİZ SPOR DALI, YOKSA TUTTUĞUNUZ TAKIM:
Okulda basketbol takımındaydım. Ama şimdi spor yapamıyorum maalesef. Ama sıkı fenerbahçeliyimdir.
İDEAL BİR KADIN NASIL OLMALI:
Bakımlı, kültürlü, evinde hamarat, işinde başarılı, şefkatli
İDEAL BİR ERKEK NASIL OLMALI:
Evine ve ailesine bağlı, nazik, romantik, bakımlı
TEKNOLOJİNİN GELİŞMESİ OLUMLU MU OLUMSUZ MU:
Doğru ve yerinde kullanılıyorsa, olumlu elbette. Ama olumsuz tarafları da yok değil. Eve internet girdi gireli, aile içi sohbetler azaldı.
'İCAT EDİLMESEYDİ NE YAPARDIM BİLMİYORUM' DEDİĞİNİZ ŞEY:
Şarjlı el süpürgesi, cep telefonu ve çamaşır makinesi
İNSANLARIN SÖZLERİNE Mİ YOKSA GÖZLERİNE Mİ İNANMALI:
Karşımdaki kişiyi iyi tanımıyorsam, onunla konuşurken gözlerine bakarım. Samimi bir insan konuşurken gözlerini kaçırmaz. Karşısındakinin gözlerinin taa içine bakar. Dili yalan söylese de, gözleri kendini ele verir.
HAYATTAKİ SEVİNÇ KAYNAĞINIZ: KIZIM...
HAYATTAKİ EN BÜYÜK KORKUNUZ:
Sevdiklerimi kaybetmek ve yalnız kalmak.
MANTIK EVLİLİĞİ Mİ YOKSA AŞK EVLİLİĞİ Mİ:
Mantık evliliği. Aşkın çok uzun süre var olduğuna inanmıyorum. Çevremden gördüğüm kadarıyla, aşk evlilikleri kısa sürüyor. Evlilikte ilk öncelik kafa uyumu.
EN SEVDİĞİNİZ YEMEK:
Zeytinyağlı yaprak sarması, köfte ve patates kızartması
EN SEVMEDİĞİNİZ YEMEK:
Kerevizi hayatta yemem.
BLOG SAHİBİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZ:
Canım Hurişim. Topraaam. :) Kendisi de benim gibi Trakyalı olduğu için ben ona toprağım diyorum... Samimi, sempatik, sevecen, hamarat arkadaşım. Bu oyuna daveti için teşekkür ederim.

Ben kimseyi sobelemiyorum. İsteyen arkadaşlar bu oyuna katılabilir. Herkese sevgiler...♥

5 yorum:

  1. selammm bi güzel seni tanıdık ne güzel içten cevaplar öyle....teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. ay canisi cevaplamissin, çok sagol beni çok mutlu ettin (dogrusu umiti kesmistim:)) hihihi)
    hepsine de cevap yazmissin, var ya seni daha iyi tanimak çok zevkliydi, çok memnun kaldim, anlatamam, hakkinda ogrendim bi kaç bi sey iste, bak birde bilmiyordum ki daha 2 blogun varmis, neyse bu yorum dan sonra bir goz atayim.
    canim allah esinle kizinla mutlu saglikli omurler nasip etsin, allah mutlulugunuzu bozmasin insallah, hep mutlu ol emi.
    ama birseye kizdim fenerbahçeli olmana, bak hiç bu oldu mu simdi, cimbomlu olucan bu dunyada cimbomlu, nasil fikir, neyse ben sana dusunme payi vereyim, bi dusun kararini ver tamam mi bebegim. hihi:))
    birde hani su benim için dusunduklerine çok tesekkur ediyorum canisi, ay sende benim topragim sin, bu gurbette senle konustugumda topragimda gibiymisim geliyor bana, kiz benim içinde bir nefes al ne olur, seni seviyorum tatlim çok optum mucuk mucuk.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili arkadaşım, ne güzel oldu böyle seni daha yakından tanımak, ne çok ortak yönümüz varmış meğer:-))) Güzel bir haftasonu dilerim sana, görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili arkadaşım, ne güzel oldu böyle seni daha yakından tanımak, ne çok ortak yönümüz varmış meğer:-))) Güzel bir haftasonu dilerim sana, görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  5. Yaa demin yazmayı unutmuşum, söylemeden geçemeyeceğim; sobelere seçtiğin resimlerin hastasıyım, önce bir gülümseme yaratıp sonra yazıya geçiyorsun her seferinde...süpersin

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta