9.12.2007

Tavuk Suyuna Sütlü Şehriye Çorbası


Küçük çocuğum olduğu için, özellikle besin değeri yüksek yemekler yapmaya çalışıyorum. Bu da onlardan biri. Hem tavuk, hem süt bir arada nasıl olur diye merak ediyorsunuzdur. Söyleyeyim; Muhteşem bir lezzet ortaya çıkıyor.

Tarifine gelince:
1 adet tavuk göğsünü haşlayıp, didikleyin. Haşladığınız suyun miktarına göre şehriyesini ilave edin. Didiklediğiniz etleri ve tuzunu ekleyip, kaynatmaya devam edin. Ocaktan indirmeden 5 dakika önce yarım bardak sıcak süt ilave edin. Nane ile süsleyip, servis yapın.

Bildiğimiz tavuk suyuna şehriye çorbası. Tek farkı, süt sayesinde lezzetinin daha da arttırılmış olması. Herkese afiyet olsun.

9 yorum:

  1. aylamutfakta.blogspot.
    küçük çocuklşarı olan anneler vitaminli değişik lezzetler tattırmak için büyük çaba harcıyorlar.ellrine sağlık çok hoş bir tarif olmuş.öptüm.

    YanıtlaSil
  2. selam
    corba enfes ellerine saglik cok besleyici cocuklar icin büyük kücük farketmez canim hayirli pazarlar sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hayatta tek içemediğim çorba tavuk suyuna çorbadır. Eminim çok beslyeici ve lezzetli olmuştur. Ama çocukluktan kalma alışkanlık işte içemiyorum. Sütlü olması ilginç geldi ama. Ellerine sağlık. Sanada İyi Pazarlar Canım.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar değişik bir tarif, emin olun ilk defa duydum..

    Bu tarifinizi notlarıma aldım ilerde lazım olacak herhalde ;)

    Ellerinize sağlık...:))

    YanıtlaSil
  5. Tavuk çorbasına bayılırım..birde sizin tarifinizle deneyeceğim çok lezzetli görünüyor..:)) Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  6. selam..degişik bir çorba olmuş.elinize saglık arkadaşım..iyi bir hafta dilerim sana.sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. canisi ellerine saglik çorba harika olmus, bu soguk havalarda ne iyi oluyor, sicacik soyle oh mis gibi valla, buyuk kuçuk farketmez hepimiz içiyoruz, sevgiyle kal bi tanem, opuldun.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. sitenize bayıldım. Çok sıcak ve samimi bir anlatımınız var. tarifler de harika. ellerinize sağlık. Çorbanın tarifini aldım. İlk fırsatta yapacağım. İyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
  9. tavuk girdi araya kabul etmiyom baaaneee :( sevenler yesin ama yapana sağlık tşk olsun.

    www.eftelya88.blogcu.com

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta