2.03.2008

PİYAZ



MALZEMELER:
1 su bardağı haşlanmış kuru fasülye
4-5 adet taze soğan (veya 1 baş kurusoğan)
1 adet domates
birkaç dal maydanoz
tuz
zeytin yağı
sirke (veya limon suyu)
süslemek için; haşlanmış yumurta ve zeytin

YAPILIŞI:
Taze soğanı ince ince doğrayın. Kuru soğan kullanacaksanız, yarım ay şeklinde doğrayın. Domatesin kabuklarını soyup küp küp doğrayın. Maydanozu ince ince kıyın. Yeterli miktarda tuzunu da ilave edip, tüm malzemeleri kuru fasülyelerle birlikte güzelce harmanlayın. Servis tabağına alıp zeytin yağı ve sirke gezdirin. Sirke sevmeyenler limon suyu kullanabilirler. Haşlanmış yumurtayı halka şeklinde kesip zeytinle birlikte salatanızı süsleyip servis yapın. AFİYET OLSUN...

12 yorum:

  1. Hayatım ellerine sağlık çok severim piyazı.Ohh aldım bi kaşık

    YanıtlaSil
  2. selam canım..antalyanın piyazı çoook meşhurdur..ama senin piyaz on numara.........eline saglık arkadaşım..nefis görünüyor..sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Lezzetcim... gemicim.cim.cim. gene harika ve nefis tadlar hazırlamışsın..:)))))
    ellerine sağlık canım..imrendim doğrusu....

    YanıtlaSil
  4. Özlemcim, ellerine sağlık, piyaz harika olmuş...:))
    piyazların üstündeki üç zeytini iznin olursa ben paylaştırayım, birini yelize veriyorum yanaklarından kocaman öperim, biri senin, eehh birinide artık eşine bırakalım...:)))))

    YanıtlaSil
  5. günaydın canım.piyaz nefis olmuş.eline sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Piyaz deyince aklıma köfte geliyor.Of köfte piyaz bayılırım.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık piyaz harika görünüyor.yiyenlerede afiyet olsun

    sevgiyle kal
    mutlu hayırlı haftalar

    YanıtlaSil
  8. oh oh oh... bayılırım piyaza. bol sirkeli severim ben. yanında da bizim meşhur tekirdağ köftesi ve ayran olacak ki.... yeme de yanında yat. ellerine sağlık can arkadaşım. harika olmuşş. iyi haftalar diliyorum sana ve ailene.

    YanıtlaSil
  9. kuru fasulye piyazını ilk defa duydum ellerine sağlık.bu bloglar sayesinde ne kadar çok bilmediğim yemek çeşidi varmış anladım.süslemesi de sade ama çok güzel.

    YanıtlaSil
  10. canisi ellerine saglik piyaz harika olmus bizde evde severek yeriz ama seinki super super olmus hayirli bir hafta dilerim tatlim optum

    YanıtlaSil
  11. aaayyy canım çok güzel olmuş.sunum çok güzel kimbilir tadı nasıl.ellerine sağlık canım.sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  12. Özlemim ne güzel sunmuşsun piyazı, yanında da köfte ooohh ne güzel olurdu valla, eline sağlık canımcım, öpüyorum

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta