6.06.2008

SUPANGLE


MALZEMELER:
4 su bardağı süt
1/2 su bardağı un
1 yumurta sarısı
1 su bardağı toz şeker
5 yemek kaşığı kakao
1/2 paket vanilya
birkaç dilim kek veya bisküvi

YAPILIŞI:
Süt ve yumurta sarısını iyice çırpın. Un, toz şeker ve kakaoyu ilave edin. Sürekli karıştırarak kısık ateşte pişirin. Ocaktan aldıktan sonra vanilyayı ekleyin. Kek ya da bisküvileri parçalara bölerek servis kâselerinin içine paylaştırın. Üzerlerine supangleyi dökün. Oda sıcaklığına geldikten sonra buzdolabında soğutup, dilediğiniz gibi süsleyerek servis yapın. AFİYET OLSUN...

12 yorum:

  1. Özlem'cim yine beni can evimden vurdun süperrrrrrr bende isterim ama iyi haftasonları öptüm canımmmm

    YanıtlaSil
  2. ÇOK TEŞEKKÜRLER, ELİNİZE SAĞLIK! HIMMMMMM! LEZİZZZZZZZ
    AYRICA GEMİNİ ROTASI DEĞİŞMİŞ! PEK YAKIŞMIŞ;)

    YanıtlaSil
  3. mrb
    ellerinize sağlık..hamur işi tatlılardan çok böylesi lezzetleri daha bir severek tüketiriz...nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. mmm nefis olmuş.tabağı alıp kaçayım.ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. EVİN BOYA BADANA İŞLERİ SEBEBİYLE ZİYARETİNE GELEMEDİM CANIM. TEK TEK BÜTÜN TARİFLERİNİ DOLAŞMAYA GELDİM. BU TABAĞI DA BENİM İKİZLER İÇİN ALIYORUM. :) ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM. GÜZEL BİR HAFTASONU DİLERİM. ÖPTÜMM.

    YanıtlaSil
  6. Mmmmmm en çok sevdiğim tatlı hem yapmasını hem yemesini severim...:))
    Ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  7. Nefis bir görünüm...supangleyede hayır denmez ki...:))) ellerine sağlık...

    şimdi gidip bakayım kim neye oy vermiş...:))))

    YanıtlaSil
  8. canım benim ellerine sağlık nefis. çokta severim. ellerine salğık iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  9. canimcim ellerine saglik supangle ye bayilirim kim sevmez ki degilmi? olsa da yesem soguk soguk. iyi pazarlar tatlim.

    kelebeklisaniyeler.blogcu.com

    YanıtlaSil
  10. Bayiliriiimmmm. Canim benim cok nefis olmus süpanglen, ellerine saglik. Yeni sablonun da cok güzel olmus, güle güle kullan. Sevgilerimi yolluyorum canim.

    YanıtlaSil
  11. Bayılırım supangileye.Olsada yesem.Çok güzel görünüyor.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  12. merhabalar canım güzel ziyaretin için çok tşkler herzaman beklerim bende gelirim valla iki gündür bende domates sosuyla bir kızartma yapsam deyip duruyorum nefis görünüyor ellerine sağlık öptüm sevgiler

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta