6.06.2008

SUPANGLE


MALZEMELER:
4 su bardağı süt
1/2 su bardağı un
1 yumurta sarısı
1 su bardağı toz şeker
5 yemek kaşığı kakao
1/2 paket vanilya
birkaç dilim kek veya bisküvi

YAPILIŞI:
Süt ve yumurta sarısını iyice çırpın. Un, toz şeker ve kakaoyu ilave edin. Sürekli karıştırarak kısık ateşte pişirin. Ocaktan aldıktan sonra vanilyayı ekleyin. Kek ya da bisküvileri parçalara bölerek servis kâselerinin içine paylaştırın. Üzerlerine supangleyi dökün. Oda sıcaklığına geldikten sonra buzdolabında soğutup, dilediğiniz gibi süsleyerek servis yapın. AFİYET OLSUN...

13 yorum:

  1. merhaba canım sevgilerimle bereber etkinlik davetiyemide bırakıyorum... kendine iyi bak...

    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 25
    strong>http://porselendemlik.blogcu.com/ ,
    http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

    Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
    Hanımlarla yapılan günlere,
    Beş çayına gelen misafirlere,
    Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

    MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

    9 Haziran 2008 (pazartesi) -22 Haziran 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25 Ev Sahibeliğini http://buramburam.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım…

    Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


    Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum canlarım. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


    Tariflerinizi hazırladığınızda “Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 25” Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

    En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

    Pazar günü programım olması sebebiyle bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum canlarım… beni yanlız bırakmayın oluuuurmuuu :(

    Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım canlarım. Şimdiden herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Özlem'cim yine beni can evimden vurdun süperrrrrrr bende isterim ama iyi haftasonları öptüm canımmmm

    YanıtlaSil
  3. ÇOK TEŞEKKÜRLER, ELİNİZE SAĞLIK! HIMMMMMM! LEZİZZZZZZZ
    AYRICA GEMİNİ ROTASI DEĞİŞMİŞ! PEK YAKIŞMIŞ;)

    YanıtlaSil
  4. www.yemedeyanindayat.blogcu.com7 Haziran 2008 12:31

    mrb
    ellerinize sağlık..hamur işi tatlılardan çok böylesi lezzetleri daha bir severek tüketiriz...nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  5. mmm nefis olmuş.tabağı alıp kaçayım.ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. EVİN BOYA BADANA İŞLERİ SEBEBİYLE ZİYARETİNE GELEMEDİM CANIM. TEK TEK BÜTÜN TARİFLERİNİ DOLAŞMAYA GELDİM. BU TABAĞI DA BENİM İKİZLER İÇİN ALIYORUM. :) ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM. GÜZEL BİR HAFTASONU DİLERİM. ÖPTÜMM.

    YanıtlaSil
  7. Mmmmmm en çok sevdiğim tatlı hem yapmasını hem yemesini severim...:))
    Ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  8. Nefis bir görünüm...supangleyede hayır denmez ki...:))) ellerine sağlık...

    şimdi gidip bakayım kim neye oy vermiş...:))))

    YanıtlaSil
  9. canım benim ellerine sağlık nefis. çokta severim. ellerine salğık iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  10. canimcim ellerine saglik supangle ye bayilirim kim sevmez ki degilmi? olsa da yesem soguk soguk. iyi pazarlar tatlim.

    kelebeklisaniyeler.blogcu.com

    YanıtlaSil
  11. Bayiliriiimmmm. Canim benim cok nefis olmus süpanglen, ellerine saglik. Yeni sablonun da cok güzel olmus, güle güle kullan. Sevgilerimi yolluyorum canim.

    YanıtlaSil
  12. Bayılırım supangileye.Olsada yesem.Çok güzel görünüyor.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  13. merhabalar canım güzel ziyaretin için çok tşkler herzaman beklerim bende gelirim valla iki gündür bende domates sosuyla bir kızartma yapsam deyip duruyorum nefis görünüyor ellerine sağlık öptüm sevgiler

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta