1.02.2010

CİMCİMEMİZİN 7. DOĞUM GÜNÜNDEN...

BU HAFTA SONU CİMCİMEMİZ YELİZ'İN 7. DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLADIK. PASTA DA DAHİL OLMAK ÜZERE MENÜMÜZDE BEŞ ÇEŞİT İKRAMLIK VARDI. FİNCAN BÖREĞİNİN TARİFİNİ VERMİŞTİM. DİĞERLERİNİN TARİFLERİNİ İLERLEYEN GÜNLERDE VERECEĞİM.


Barbie Pasta (Hazır)
Makarna Salatası
Baharatlı Kurabiye
Fincan Böreği
Kuru Fasülye Tatlısı


TÜM DİLEKLERİN GERÇEK OLSUN
CANIM KIZIM...


İŞTE BENİM ÇEKİRDEK AİLEM...


KIZIMIN YOĞUN İSTEĞİ ÜZERİNE
"BARBIE PASTA"


DOĞUM GÜNÜ MASAMIZ...

5 yorum:

  1. Sevgili Yeliz e nice mutlu yillar diliyorum.
    Cekirdek aile tablonuzunda masallahi var.Allah yuzunuzden gulucugu eksik etmesin.
    Sevgiler,
    Sefa

    YanıtlaSil
  2. nice güzel yıllar diliyorum yelize...harika görünüyorsunuz...

    YanıtlaSil
  3. Efendim, merhabalar. Bloğuma yaptığınız ziyaret ve yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    Yeliz'e önce maşallah diyorum. Allah onu nazarlardan ve kem gözlerden esirgesin inşallah. Allah ona akıl fikir versin, size bağışlasın, uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim. Bahtı açık olsun.
    Ayrıca Cimcimeniz Yeliz'in doğum gününü kutlarım. Yüce Allah Cimcimenizi, mutlu ve sağlıklı daha nice senelere kavuştursun inşallah!

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  4. Ay cimcimemin dogum gunuymus ah yerim ben onu,Allah onu hep mutlu etsin insallah,daha nice mutlu yillara...barbie pastasini yesinler çok guzel olmus...oglusun da buyumus masallah ah zaman ne çabuk geçiyor:))tatlim bende seni çok ozledim ama iste bu resimlerimin gitmesi moralimi bozdu hepten sogudum siteden insallah yavas yavas geri donerim...sekercim opuyorum seni ve yaptigin lezzetler için ellerine saglik...tipki bu resimdeki gibi hep mutlu olun,optm.

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu yillar Yelize,
    Aile blogunuzu da cok begendim, hayirli olsun...Ne güzel keske bizim
    efendide ugrassa blogla birlik olsak .:)
    Nerde bakmaz bile!

    Bu calan kimdir adi nedir gelip gelip dinleyip gidiyorum adini yaziverde buraya gelmekten vazgeceyim...:)

    Gülruh

    YanıtlaSil

Blog Widget by LinkWithin

İzleyİcİler

Lezzet Gemisi Facebook'ta